El cost d’adquisició de clients (CAC) és una mètrica utilitzada per determinar la inversió ecònomica necessaria per adquirir un nou client.

Cost de vendes i màrqueting (Anual) : Número de nous clients (Anual) : Cost d’Adquisició de Client :
Cost de vendes i màrqueting (Anual) :
Número de nous clients (Anual) :

Cost d’Adquisició de Client :

Per què és important saber el CAC?

  • Dóna una idea del cost total de mitjana invertit en l’adquisició d’un nou client.
  • És una mètrica eficaç per valorar quant podem gastar en captació de clients i mostrar l’eficiència dels esforços de vendes i màrqueting
  • Manté una alerta en les teves despeses de vendes i màrqueting, un augment en CAC indica que hi ha un problema subjacent.

Consell Digitalmakers

És bo anticipar-se i calcular el CAC abans de portar a terme una campanya. Per fer-ho hauràs de tenir en compte quin és el valor mitjà de compra dels teus clients, és a dir, quant solen gastar de mitjana.

Vols que t’ajudem amb els teus reports de marketing ?

Quan et posis en contacte amb nosaltres no t’atendrà un comercial amb l’única finalitat de vendre’t un producte.

A l’altre costat hi haurà la Silvia Fernández, amb la qual podràs xerrar tranquil·lament i et farà les preguntes necessàries per saber si us podem ajudar a aconseguir els vostres objectius.