El % de clients influïts per màrqueting té en compte a tots els nous clients amb els quals màrqueting hi va interactuar en la seva etapa de clients potencials, això inclou qualsevol moment durant el procés de vendes.

Total de nous clients que van interactuar amb màrqueting (Anual) : Total de nous clients que han arribat a l'empresa (Anual) : Clients influïts pel màrqueting : %
Total de nous clients que van interactuar amb màrqueting (Anual) :
Total de nous clients que han arribat a l'empresa (Anual) :
Clients influïts pel màrqueting :
%

Per què és important conèixer el % de clients influïts pel màrqueting?

  • Demostra com d’efectiva és la teva estratègia de màrqueting per nodrir clients potencials nous.
  • Permet mesurar les campanyes que estan duent a terme i comprovar si estan generant l’impacte desitjat.
  • Ajuda a pivotar l’estratègia de màrqueting, detectar ràpidament si està funcionant segons els resultats esperats i en cas contrari eliminar els obstacles abans que sigui massa tard.

Consell Digitalmakers

Aquesta mètrica és clau ja que pot demostrar com d’efectiu és el màrqueting digital generant oportunitats de vendes, creant i concretant més negocis. Utilitza-la per donar al CEO de l’empresa una visió general sobre l’impacte que el màrqueting té en tot el procés de venda.

Vols que t’ajudem amb els teus reports de marketing ?

Quan et posis en contacte amb nosaltres no t’atendrà un comercial amb l’única finalitat de vendre’t un producte.

A l’altre costat hi haurà la Silvia Fernández, amb la qual podràs xerrar tranquil·lament i et farà les preguntes necessàries per saber si us podem ajudar a aconseguir els vostres objectius.