El Customer Lifetime Value (CLTV) és un pronòstic sobre el benefici net que et generarà un client al llarg de tota la seva relació amb la teva empresa.

Ingrés anual proporcionat pel client : Anys de relació amb el client : Cost d'adquisició del client (Anual) : Resultat CLTV
Ingrés anual proporcionat pel client :
Anys de relació amb el client :
Cost d'adquisició del client (Anual) :
Resultat CLTV

Per què és important saber el CLTV?

  • El CLTV t’ajuda a decidir fins a quant estàs disposat a invertir per a aconseguir i/o retenir clients per a la teva empresa en funció de la previsió de guany que generaran..
  • Permet escollir de manera eficaç a quin segment de client hi has de dedicar la quantitat més gran d’esforç i d’inversió.
  • És una mètrica que va molt relacionada amb la felicitat del client, un CLTV baix pot voler dir que has de millorar en el servei o l’experiència que genera la teva empresa.

Consell Digitalmakers

L’adquisició de clients acostuma a ser més costosa que la retenció d’aquests. És clau invertir en generar una bona experiència als clients, que se sentin fidels a la teva marca, per millorar el teu CLTV.

Vols que t’ajudem amb els teus reports de marketing ?

Quan et posis en contacte amb nosaltres no t’atendrà un comercial amb l’única finalitat de vendre’t un producte.

A l’altre costat hi haurà la Silvia Fernández, amb la qual podràs xerrar tranquil·lament i et farà les preguntes necessàries per saber si us podem ajudar a aconseguir els vostres objectius.