La ràtio LTV:CAC és la relació entre els diners que ens aporta un client al llarg del seu cicle de vida i el cost que ens suposa per a la nostra empresa captar aquest nou client.

Lifetime Value (Anual) : Cost d'adquisició del client (Anual) : Resultat de la ràtio LTV:CAC
Lifetime Value (Anual) :
Cost d'adquisició del client (Anual) :

Resultat de la ràtio LTV:CAC

Per què és important saber la ràtio LTV:CAC?

  • Indica el valor total que la teva empresa obté de cada client, comparat amb la inversió que ha suposat adquirir aquest nou client.
  • Dona llum sobre el retorn generat pel teu equip de vendes i màrqueting.
  • Fer-ne el seguiment t’ajuda a controlar que la ràtio es mantingui dins d’un rang normal, ni molt alt ni molt baix.

Consell Digitalmakers

Una relació LTV:CAC ideal ha de ser 3:1. El valor d’un client ha de ser tres vegades més que el cost de adquirir-lo. Si la relació és propera, és a dir, 1:1, està gastant massa. Si és 5:1, està gastant molt poc.

Vols que t’ajudem amb els teus reports de marketing ?

Quan et posis en contacte amb nosaltres no t’atendrà un comercial amb l’única finalitat de vendre’t un producte.

A l’altre costat hi haurà la Silvia Fernández, amb la qual podràs xerrar tranquil·lament i et farà les preguntes necessàries per saber si us podem ajudar a aconseguir els vostres objectius.