CONTEXT

Actualment ja tens un compte de google analytics registrant l’activitat de la teva web corporativa, i en aquests moments estàs en una de les següents situacions:

  • Arrancant un projecte amb DigitalMakers
  • Estàs en un procés de pre-venta amb DigitalMakers

OBJECTIU

L’objectiu d’aquest article de suport és descriure com ens has de donar accés a DigitalMakers per tal que poguem analitzar les teves dades i donar-te insights de valor.

MÈTODE

REQUISITS

Tenir a mà:

  • l’usuari per accedir a https://analytics.google.com/

Per poder generar aquest accés necessitarem que l’usuari disposi d’un compte de gmail o Google Suite.

 

Accés al portal

Per poder afegir un nou usuari que pugui revisar les mètriques de la nostra web, accedirem primerament amb el nostre compte al portal de Google Analytics https://analytics.google.com/

 

Portal Google Analytics

Un cop a dins, seleccionarem l’últim apartat del menú de l’esquerra “Administració”

 

Gestió d’usuaris

Un cop seleccionem l’opció anterior ens apareixerà un menú en 3 columnes (compte, propietat i visualització)

Nosaltres recomanem afegir l’usuari en el nivell de “Compte” (seleccionat en vermell a la captura de pantalla) ja que simplificarà la gestió dels permisos

Només en cas de disposar de diferents propietats dins el compte (diverses webs per exemple) i voler únicament facilitar accés a les mètriques d’una única web recomanem aplicar els permisos en la columna de “Propietat”.

 

Gestió d’usuaris del compte

A continuació se’ns llistaran tots els usuaris que tenen accés al nostre compte. Seleccionem el botó “+”.

I ja podrem introduir el correu electrònic de l’usuari i els permisos que considerem oportuns (llegir, col·laborar i/o editar). Un cop afegit, l’usuari rebrà una comunicació on s’informarà que te accés al vostre compte.