Consultoria de negoci digital

Ets un responsable de marketing? un responsable de vendes? un responsable de RRHH? o estàs en l’àmbit de la direcció general? Benvingut!

A DigitalMakers som especialistes en saber fer les preguntes adequades, entendre el problema, sobre un full en blanc dibuixar un pla d’acció realista i executable, i t’acompanyem en el seguiment

Parlem?

Com et podem ajudar

No saps per on començar?

Necessites que algú entengui el teu repte?

Necessites marcar objectius, mètriques, etc?

Necessites que algú et defineixi un pla d’acció a curt, mig i llarg termini?

Necessites que algú t’ajudi a implementar una metodologia de treball?

Enhorabona, ets en el lloc correcte!

consultoria-marketing-digital3-scaled-500x400

Un dels nostres experts t’ajudarà a decidir quin és el millor servei per al teu projecte a través d’una consultoria gratuïta

Parlem?

Serveis

Consultoria transformació digital

T’acompanyem a implementar Hubspot (Marketing)

T’acompanyem a implementar Hubspot (Sales)

Definició estratègia inbound marketing

Definició estrategia inbound marketing. Sequences

Definició estratègia de continguts inbound marketing

Construcció, test i conclusions en 5 dies d’un nou servei o producte. Metodología SPRINT

Definició de web corporativa

Definició campanya adwords

Definició campanya 4 setmanes per testeig de mercat

Definició del buyer persona

Definició Customer Journey

Definició Business Canvas

cta-section-image

Explica’ns el teu projecte

Quan et posis en contacte amb nosaltres no t’atendrà un comercial amb l’única finalitat de vendre’t un producte. A l’altre costat hi haurà el Pasqual Flores, amb qui podràs xerrar tranquil·lament i et farà les preguntes necessàries per saber si us podem ajudar a aconseguir els vostres objectius.

Parlem?

Vols saber més?

buyer-persona-ideal-client

Buyer persona o ideal client profile?

En aquest article et volem exposar un parell de termes que en molts casos de forma errònia es considera que són el mateix, et parlem del “Buyer Persona” i del “Ideal Client Profile”.

En què consisteix el buyer journey o viatge del comprador

En aquest article desenvoluparem més a fons aquest segon concepte i t’explicarem perquè és important que el tinguis en compte en la teva estratègia de Màrqueting.

buyers-journey2-1-1-2048x1343