Què és el copywriting i com ajuda els responsables de marketing?

Equip DigitalMakers
Spread the love

T’has preguntat mai què és el copywriting?

Per a DigitalMakers, la generació de continguts en sintonía amb els objectius de l’empresa és clau, i la millor forma de fer-los arribar a la teva comunitat, és sens dubte el copywriting.

A continuació t’expliquem en detall com entenem a DigitalMakers el copywriting.

El copywriting és un tipus de redacció persuasiva que fa que el que escrius connecti amb els teus clients, els convenci que ets tu qui els pot ajudar i, en conseqüència, t’ajuda a augmentar les vendes.

Gràcies a aquest tipus d’escriptura pots crear tota mena de missatges: la teva seqüència d’email marketing, una landing page, un text de vendes, els continguts de la teva web o les publicacions del teu blog o el dels teus clients.

D’altra banda, el copywriting és un element essencial de qualsevol estratègia de marketing, ja que és la base de tot: textos ben escrits, amb un objectiu clar i amb missatges que arribin al teu client són el primer pas perquè després totes les campanyes que desenvolupis tinguin èxit.
  

Beneficis del copywriting en marketing

 
El copywriting t’ajudarà a posicionar-te orgànicament als buscadors si treballes amb estratègia les paraules clau.

A més, enganxaràs al teu lector amb els textos i et diferenciaràs de la teva competència amb textos que atreuen i que convencen qui els llegeix.
    

Les claus del copywriting

  • Pensa a qui et dirigeixes

Pensa en qui és el teu client ideal: què li agrada, què no li agrada, per què fa servir el teu servei o consumeix el teu producte. Què li soluciones? Explica-li tot això als teus textos i el convenceràs segur!

  • No parlis de tu, parla d’ell

El que ens agrada com a clients és saber com ens ajudaran i ens posaran les coses més fàcils.

Està molt bé parlar de tota l’experiència que tu tens en el teu àmbit, però et recomanem centrar-te en allò que necessita el teu client a l’hora d’escriure. Notaràs la diferència!

  • Escriu amb estratègia

Pensa què vols transmetre, quin és l’objectiu del teu text i aplica-ho al teu escrit.

Quan ja tinguis aquesta informació, passa a l’acció escrivint un text amb la fórmula AIDA: ha de captar l’Atenció del teu client, ha de despertar-li l’Interès i el Desig i, finalment, l’ha de fer passar a l’Acció. Tot sense oblidar, anar alineats amb els objectius de l’empresa.

Si vols saber com a DigitalMakers treballem i portem a terme estratègies de copywriting amb els nostres clients, no ho dubtis, contacta’ns. Estarem encantats d’atendre’t, escoltar-te i plegats avaluar el teu cas concret.

Acompanyem a les empreses per créixer digitalment
Acompañamos a las empresas para crecer digitalmente


Spread the love