A l’Inbound Màrqueting, el coneixement és el valor principal

Amb la nostra experiència i el teu coneixement creem continguts de valor sempre orientats a atreure al teu buyer persona, al mateix temps que millorem els teus processos digitals perquè converteixin i fidelitzin als teus clients.

Com ho aconseguim?

  • La clau de l’èxit en inbound màrqueting és compartir contingut útil i rellevant per als teus clients generant valor i confiança.
  • Una vegada que has atret el seu interès, millorarem la comunicació perquè aquests leads es converteixin.
  • Per últim però no menys important, convertirem als teus clients en els teus propis ambaixadors a través de la recomanació.
inbound-marketing-barcelonaCAT-400x400

No persegueixis als teus clients, fes que ells vinguin a tu.

Practica l’inbound.

Vols saber més?

Si comparteixo coneixement, puc vendre més?

De manera innata, els éssers humans tendim a relacions socials personals a parlar de nosaltres mateixos per generar empatia i confiança. És important en aquest punt tenir en compte el canvi que ha experimentat el món davant l’arribada d’internet, on hi ha 3 característiques fonamentals directament relacionades amb la confiança.

Per què la meva empresa necessita Inbound Màrketing?

En aquest article t’expliquem la diferència entre el outbound i el inbound màrqueting perquè puguis valorar quina és millor per aplicar a la teva empresa. A DigitalMakers ens agrada explicar la terminologia del màrqueting perquè sabem que és un camp molt innovador i en constant evolució.

  • Creem contingut enfocat a la conversió
    La nostra generació de continguts sempre anirà lligada a l’estratègia ia generar continguts que vagin destinats al teu buyer persona ia la seva conversió.
  • Som pràctics: dissenyem i apliquem la teva estratègia
    El nostre equip va més enllà de la mera planificació i concepte. Amb nosaltres tindràs un aliat capaç de pensar i executar.
  • Disseny d’estratègies
    Treballem colze amb colze amb el teu equip per aconseguir l’objectiu que us heu marcat. Utilitzem tot el vostre coneixement i el focalitzem en una estratègia digital que aconsegueixi els resultats que voleu.
  • Revisió de mètriques i seguiment
    Per DigitalMakers és igual d’important planificar i executar com mesurar si s’estan aconseguint els objectius. El nostre equip s’encarregarà de conèixer el teu negoci per ajudar-te a definir els indicadors clau correctes.

Serveis

  • Creació del buyer persona
  • Creació de contingut
  • Posicionament en cercadors
  • Disseny gràfic
  • Email Marketing
  • Google Adwords
  • Desenvolupament web
  • Gestió de Hubspot
  • Fotografia corporativa i de producte
  • Producció i edició de vídeo

Ens expliques el teu projecte?

Quan et posis en contacte amb nosaltres no t’atendrà un comercial amb l’única finalitat de vendre’t un producte.

A l’altre costat hi haurà la Silvia Fernández, amb la qual podràs xerrar tranquil·lament i et farà les preguntes necessàries per saber si us podem ajudar a aconseguir els vostres objectius.