DigitalMakers és una agència especialitzada a acompanyar les empreses en els seus processos de creixement implantant el CRM Hubspot.
DigitalMakers està executant un pla de creixement continuat per als propers 3/4 anys.
Per això necessitem incorporar un Sales Manager que s’encarregui de liderar el flux de vendes amb el suport del departament de Màrqueting i del CEO.
T’il·lusiona el projecte?
Creus que entens la posició i ets capaç de fer-ho?
Parlem!

És imprescindible:
- Voluntat de liderar el projecte
- Experiència en vendes
- Estar alineat amb els valors corporatius de DigitalMakers
- Orientació al client
- Mantenir un enfocament descoltar i entendre els pains del client per poder ajudar i resoldre
- Entendre el departament de vendes com un end-to-end del procés de vendes (prospecció, qualificació, negociació, tancament)
NO és indispensable, però es valora positivament:
- Experiència en lús de CRMs comercialment parlant. Idealment Hubspot
- Formació certificada en ús i/o com vendre serveis Hubspot
- Idiomes: Català/English
- Ubicació Barcelona
Condicions laborals, a valorar amb el candidat:
- Sou base + variable
- Format de treball en remot
El procés de selecció:
- Presentar CV
- Els millors candidats seran seleccionats
- Primera entrevista amb el CEO per posar en comú experiències i enfocaments sobre com abordar el projecte. Decidir propers passos
- Reflexió Incorporació
Un cop decidit el candidat, una primera aproximació al procés dincorporació és:
- Presentació equip DigitalMakers
- Compartició objectius, pla i reptes a gestionar
- Formació inicial tant en els processos interns de venda a DigitalMakers com a mètodes de venda Hubspot
- Accés a eines digitals
- Engegar l’activitat comercial, inicialment amb el suport del CEO
- Lideratge i autonomia a l’activitat comercial, de forma alineada amb Màrqueting i el CEO
Algunes de les tasques que el Sales Manager realitza setmanalment són (sempre amb el suport de tecnologia, principalment Hubspot):
- Tasques de prospecció
- Principalment per canals digitals (sequences, vídeos, linkedin, etc)
- Explotació bbdd DigitalMakers (renovacions, cross-selling, up-selling)
- Tasques de qualificació
- Tasques de negociació i presentació de propostes
- Tasques de tancament de contractes
- Transició a operacions dels serveis guanyats
- Revisió mètriques orientades a objectiu (productivitat, volum d’oportunitats obertes, forecast, etc.)
- Reunió d’alineació amb màrqueting
- Reunió de seguiment amb el CEO