A DigitalMakers entenem que una web corporativa perfecte,

és aquella que forma part del dia a dia de l’empresa

tant per arribar a nous clients com per relacionar-se amb els actuals.

 

Per tal que una web corporativa pugui impactar positivament

en el compte de resultats de la teva empresa,

a continuació exposem alguns consells rellevants:

  1. Primer impacte. Els clients potencials quan hi arriben, reben un primer impacte en els 2 primers segons de la visita, on ja saben quina és la proposta de valor de l’empresa.
  2. Aspecte. Té un disseny gràfic atractiu, cuidat i actual. L’aspecte del web fa un efecte halo sobre la imatge que el client percebrà de l’empresa.
  3. Contingut. Té contingut rellevant per al client target. Usable. Persuasiu i multimedia.
  4. Estructura. Ha de tenir una estructura bàsica similar a: Qui som? Que oferim? Forma de contacte. I a partir d’aquí personalitzar-la amb tot allò que creguem rellevant.
  5. Google. Clients potencials hi arriben perquè cerquen les seves necessitats a google, i google els deriva a la web.
  6. Interacció. Els clients potencials en arribar, i veure contingut rellevant tenen possibilitat fàcilment de vincular-se l’empresa i mantenir-ne el contacte, amb el mitjà que se se senten més còmodes (xarxes socials – linkedin, twitter, instagram, youtube, etc-, mailing).
  7. Leads. L’objectiu de fons, és aconseguir impactar unes 10 vegades en el client target. Sempre amb contingut de rellevància per a ell, de forma que finalment quan li sorgeixi la necessitat ens tingui presents i ens contacti.
  8. Testimonis. Si és possible, ens donarà molta credibilitat i notorietat, aportar opinions rellevants dels nostres clients a mode de testimonis.

Si estàs pensant en actualitzar el teu web corporatiu actual o en crear el teu nou web, i vols assessorament al respecte, no ho dubtis,