MARKETING DIGITAL

Posem a la vostre disposició diferents modalitats de contractació dissenyades per aportar-vos el major valor. Si us plau, escolliu la que s’adapti millor a les vostres necessitats. Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres estarem encantats d’ajudar-vos a trobar la millor opció.

La bossa d’hores és adequada quan teniu necessitats ocasionals. Quan no hi ha una recurrencia. Per exemple suport tècnic ocasional per resoldre dubtes, retocs de banners, desenvolupar una landing, etc

La bossa d’hores està orientada a donar resposta a l’execució de qualsevol necessitat digital que tingueu. Podeu consultar el catàleg a continuació

Número hores Preu / h Preu paquet (*) Comprar
160 27.00 € 4,320.00 €
80 30.00 € 2,400.00 €
40 32.00 € 1,280.00 €
20 45.00 € 900.00 €
10 50.00 € 500.00 €
1 80.00 € 80.00 €

(*) IVA no inclòs

Com funciona?

  1. Compres el paquet que més s’adeqüi a les teves necessitats
  2. Rebràs dos correus de DigitalMakers, un primer amb la factura del producte contractat i l’altre especificant el teu tècnic assignat, perquè li puguis peticionar tot allò que necessitis (recorda el ventall de peticions que pots fer és molt ampli, ho pots consultar al catàleg de serveis definit per executar en format de bossa d’hores).
  3. Cada final de mes rebràs un report amb les hores consumides i les hores restants.
  4. Quan s’esgoti la bossa d’hores la tornes a renovar.

Preguntes freqüents

Com contracto una bossa d'hores ? 1.
Simplement fes clic al botó "comprar" del paquet que vulguis adquirir i segueix en 2 passes ja tindràs la teva bossa d'hores disponible per començar a treballar.
Com renovo una bossa d'hores ? 2.
Fàcil. Exactament igual que la primera vegada que vas adquirir la bossa d'hores. Clic al botó "Comprar" i en dues passes ja podràs continuar amb el servei.
Té data de caducitat ? 3.
12 mesos
En que puc gastar la bossa d'hores ? 4.
Catàleg de "Execució serveis tècnics"
Com sabré quantes hores em costa una acció ? 5.
Les bosses d'hores estan dissenyades per poder resoldre de forma ràpida peticions dintre del catàleg de serveis. Per tant, no estan dissenyades per fer una valoració prèvia a cada petició. Tot i així, si tens alguna petició concreta que et fa ballar el cap, no ho dubtis comenta-li al teu tècnic assignat i ell et donarà una primera valoració.
Com sabré quantes hores em queden ? 6.
Cada final de mes rebràs un informe amb les hores consumides i les hores restants.
Com sabré quantes hores m'he gastat ? 7.
Cada final de mes rebràs un informe amb les hores consumides i les hores restants.
En el moment que contracto la bossa d'hores ja la puc començar a utilitzar ? 8.
Gairebé, necessitem 1 dia laboral per donar d'alta el projecte a la nostra plataforma i informar a l'equip tècnic al respecte.
Quan tardeu en realitzar cada petició ? 9.
En el període de 8h laborals rebràs l'acceptació de la petició conforme ja tenim tot el necessari i la data prevista d'entrega. Habitualment som molt àgils, per exemple resolució d'un dubte tècnic en menys de 8h; un retoc gràfic en menys de 16h laborals; una landing en 7 jornades laborals. Normalment aquests temps són més que adequats però si creus que necessites més agilitat i més planificació, no dubtis a valorar la contractació d'un servei recurrent.

Forma de pagament

Al moment de contractar la bossa d’hores.

El recurrent d’execució és ideal quan hi ha unes tasques tècniques a executar regularment liderades pel responsable de marketing amb metodologia àgil i reunions de seguiment periòdiques.

El format recurrent d’una execució està orientat a donar resposta a l’execució de qualsevol necessitat digital que tingueu. Podeu consultar el catàleg de serveis d’execució recurrent sempre que ho desitgeu. A continuació detallem els diferents paquets disponibles.

Número hores Preu / h Preu paquet mensual (*)
160 25.00 € 4,000.00 €
80 27.00 € 2,160.00 €
50 30.00 € 1,500.00 €
20 40.00 €    800.00 €
10 45.00 €    450.00 €
5 50.00 €    250.00 €

(*) IVA no inclòs

Com funciona?

  1. Contracteu el paquet que més s’adeqüi a les vostres necessitats.
  2. Rebreu un correu de DigitalMakers especificant el vostre cap de projecte assignat.
  3. Amb el cap de projecte i el teu equip, procediu a realitzar una reunió de kick-off on s’estableixen les línies de treball. Per exemple: freqüència reunions de seguiment periòdiques (7 dies, 15 dies, 30 dies), acords metodologia de treball, creació de la wish-list, acord de les primeres tasques a realitzar durant la primera iteració.
  4. Executem tasques acordades a la iteració de treball.
  5. Celebració de reunió de seguiment on es presenten les tasques acordades ja finalitzades; es revisa wish-list (afegint, treient, prioritzant); s’acorden tasques pròxima iteració. I així de forma reiterativa (punts 4 i 5).

Preguntes freqüents

Com contracto una servei recurrent ? 1.
Simplement fes clic al botó "comprar" del paquet que vulguis adquirir i segueix, en 2 passes ja tindràs el teu servei disponible per començar a treballar.
Quants mesos dura el servei contractat ? 2.
Els contractes són de 12 mesos autorenovables.
Com renovo ? 3.
Sinó indiques el contrari, el servei s'autorenovarà per 12 mesos més.
Si necessito aturar el servei com procedeixo ? 4.
Per aturar el servei necessitem que ens ho notifiquis almenys amb seixanta dies d'antelació.
Tinc un compromís de permanència ? 5.
Per oferir el millor servei els contractes es dissenyen amb 12 mesos de compromís. Tot i així, si per algun motiu no vols continuar, si us plau consulta "Si necessito aturar el servei com procedeixo?"
Les reunions consumeixen el temps contractat ? 6.
En cada paquet hi ha inclòs 30 minuts de seguiment setmanal. El temps de reunió que excedeixi aquests 30 minuts setmanals, consumiran el temps contractat
Com procedeixo si un mes necessito més punts (o hores) dels contractats ? 7.
Sabem que els imprevistos succeixen. Per això sempre recomanem que un 10% dels punts/hores es deixin per imprevistos. Tot i així, per cobrir possibles imprevistos el primer pas és entendre si és una necessitat puntual i aïllada, o a partir d'ara serà una necessitat habitual. En cas de ser una necessitat puntual i aïllada: * recordeu que oferim un grau de flexibilitat de 10 punts a equilibrar en els dos següents mesos. Això vol dir que si per exemple tens un paquet contractat de 75 punts, és factible fer un mes fins a 85 punts, i els dos següents 70 punts i 70 punts. Només ho has d'acordar amb el cap de projecte assignat. * en cas que la necessitat sigui major, la nostra recomanació és contractar una bossa d'hores que podreu anar consumint sempre que ho desitgeu amb paral.lel al vostre servei recurrent. En cas de ser una necessitat habitual: * el millor és actualitzar el contracte de servei al nou paquet d'execució recurrent que millor s'adapti a les vostres noves necessitats.

Forma de pagament

Per domiciliació bancaria cada dia 1 de mes.

El recurrent d’acompanyament és ideal per serveis d’acompanyament amb un objectiu SMART, reunions de seguiment, mètriques de seguiment que donant suport a decisions i execució.

T’invitem a consultar el catàleg de serveis d’acompanyament.

Número hores Preu / h Preu paquet mensual (*)
160 30.00 € 4,800.00 €
80 35.00 € 2,800.00 €
50 37.00 € 1,850.00 €

(*) IVA no inclòs

Com funciona?

  1. Contracteu el paquet que més s’adeqüi a les vostres necessitats.
  2. Rebreu un correu de DigitalMakers especificant el vostre cap de projecte assignat.
  3. Amb el cap de projecte i el teu equip, procediu a realitzar una reunió de kick-off on s’estableixen les línies de treball. Per exemple: revisió de l’objectiu SMART definit, freqüència reunions de seguiment periòdiques (7 dies, 15 dies, 30 dies), acords metodologia de treball, creació de la wish-list que es va omplint i buidant en funció tant de les propostes del client, com de les propostes de DigitalMakers (basades en el criteri de les mètriques revisades, buscant el camí més curt per aconseguir els objectius del projecte) junts ho reviseu i acordeu les tasques a realitzar durant la primera iteració.
  4. Executem tasques acordades a la iteració de treball.
  5. Celebració de reunió de seguiment on es presenten les tasques acordades ja finalitzades; es revisa wish-list (proposant, afegint, treient, prioritzant); s’acorden tasques pròxima iteració. I així de forma reiterativa (punts 4 i 5).

Preguntes freqüents

Com contracto una servei recurrent ? 1.
Simplement fes clic al botó "comprar" del paquet que vulguis adquirir i segueix, en 2 passes ja tindràs el teu servei disponible per començar a treballar.
Quants mesos dura el servei contractat ? 2.
Els contractes són de 12 mesos autorenovables.
Com renovo ? 3.
Sinó indiques el contrari, el servei s'autorenovarà per 12 mesos més.
Si necessito aturar el servei com procedeixo ? 4.
Per aturar el servei necessitem que ens ho notifiquis almenys amb seixanta dies d'antelació.
Tinc un compromís de permanència ? 5.
Per oferir el millor servei els contractes es dissenyen amb 12 mesos de compromís. Tot i així, si per algun motiu no vols continuar, si us plau consulta "Si necessito aturar el servei com procedeixo?"
Les reunions consumeixen el temps contractat ? 6.
En cada paquet hi ha inclòs 30 minuts de seguiment setmanal. El temps de reunió que excedeixi aquests 30 minuts setmanals, consumiran el temps contractat
Com procedeixo si un mes necessito més punts (o hores) dels contractats ? 7.
Sabem que els imprevistos succeixen. Per això sempre recomanem que un 10% dels punts/hores es deixin per imprevistos. Tot i així, per cobrir possibles imprevistos el primer pas és entendre si és una necessitat puntual i aïllada, o a partir d'ara serà una necessitat habitual. En cas de ser una necessitat puntual i aïllada: * recordeu que oferim un grau de flexibilitat de 10 punts a equilibrar en els dos següents mesos. Això vol dir que si per exemple tens un paquet contractat de 75 punts, és factible fer un mes fins a 85 punts, i els dos següents 70 punts i 70 punts. Només ho has d'acordar amb el cap de projecte assignat. * en cas que la necessitat sigui major, la nostra recomanació és contractar una bossa d'hores que podreu anar consumint sempre que ho desitgeu amb paral.lel al vostre servei recurrent. En cas de ser una necessitat habitual: * el millor és actualitzar el contracte de servei al nou paquet d'execució recurrent que millor s'adapti a les vostres noves necessitats.

Condicions

12 mesos autorenovables.
Sinó dius el contrari el servei s’autorenova automàticament
Pots notificar-ho amb 60 dies d’antel.lació
12 mesos.
En cada paquet hi ha inclòs 30 min de seguiment setmanal. El temps de reunió que excedeixi aquests 30 min setmanals, consumiran el temps contractat.
Sabem que els imprevistos succeixen. Per això sempre recomanem que un 10% dels punts es deixin per imprevistos. Tot i així, per cobrir imprevistos oferim un grau de flexibilitat de 10 punts. Això vol dir que si un tens un paquet de 75 punts, és factible fet un mes 85 punts, i els dos següents 70 punts i 70 punts.

Treballar amb un consultor/a és adequat quan sobre un full en blanc volem definir un pla d’acció. Us recomanem visitar els nostres serveis de consultoria.

El preu de contractació depenent de diversos factors, parteix de 60€ per hora.

Contacta’ns i realitzarem una primera sessió de 15 minuts per escoltar-te, entendre la situació i recomanar-te com procedir.

Un projecte clau en mà, és el més adequat quan necessites un projecte finit amb un abast concret a ser realitzat en un temps concret.