MARKETING DIGITAL
Posem a la vostre disposició diferents modalitats de contractació dissenyades per aportar-vos el major valor. Si us plau, escolliu la que s’adapti millor a les vostres necessitats. Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres estarem encantats d’ajudar-vos a trobar la millor opció.
La bossa d’hores és adequada quan teniu necessitats ocasionals. Quan no hi ha una recurrencia. Per exemple suport tècnic ocasional per resoldre dubtes, retocs de banners, desenvolupar una landing, etc
La bossa d’hores està orientada a donar resposta a l’execució de qualsevol necessitat digital que tingueu. Podeu consultar el catàleg a continuació
Número hores | Preu paquet (*) |
---|---|
160 | 5,120.00 € |
80 | 2,880.00 € |
40 | 1,680.00 € |
25 | 1,250.00 € |
10 | 600.00 € |
1 | 90.00 € |
(*) IVA no inclòs
Com funciona?
- Compres el paquet que més s’adeqüi a les teves necessitats
- Rebràs dos correus de DigitalMakers, un primer amb la factura del producte contractat i l’altre especificant el teu tècnic assignat, perquè li puguis peticionar tot allò que necessitis (recorda el ventall de peticions que pots fer és molt ampli, ho pots consultar al catàleg de serveis definit per executar en format de bossa d’hores).
- Cada final de mes rebràs un report amb les hores consumides i les hores restants.
- Quan s’esgoti la bossa d’hores la tornes a renovar.
Preguntes freqüents
Forma de pagament
Al moment de contractar la bossa d’hores.
El recurrent d’execució és ideal quan hi ha unes tasques tècniques a executar regularment liderades pel responsable de marketing amb metodologia àgil i reunions de seguiment periòdiques.
El format recurrent d’una execució està orientat a donar resposta a l’execució de qualsevol necessitat digital que tingueu. Podeu consultar el catàleg de serveis d’execució recurrent sempre que ho desitgeu. A continuació detallem els diferents paquets disponibles.
Punts | Preu paquet mensual (*) |
---|---|
240 | 4,320.00 € |
120 | 2,320.00 € |
75 | 1,550.00 € |
30 | 800.00 € |
15 | 500.00 € |
8 | 300.00 € |
(*) IVA no inclòs
Com funciona?
- Contracteu el paquet que més s’adeqüi a les vostres necessitats.
- Rebreu un correu de DigitalMakers especificant el vostre cap de projecte assignat.
- Amb el cap de projecte i el teu equip, procediu a realitzar una reunió de kick-off on s’estableixen les línies de treball. Per exemple: freqüència reunions de seguiment periòdiques (7 dies, 15 dies, 30 dies), acords metodologia de treball, creació de la wish-list, acord de les primeres tasques a realitzar durant la primera iteració.
- Executem tasques acordades a la iteració de treball.
- Celebració de reunió de seguiment on es presenten les tasques acordades ja finalitzades; es revisa wish-list (afegint, treient, prioritzant); s’acorden tasques pròxima iteració. I així de forma reiterativa (punts 4 i 5).
Preguntes freqüents
Forma de pagament
Per domiciliació bancaria cada dia 1 de mes.
El recurrent d’acompanyament és ideal per serveis d’acompanyament amb un objectiu SMART, reunions de seguiment, mètriques de seguiment que donant suport a decisions i execució.
T’invitem a consultar el catàleg de serveis d’acompanyament.
Número hores | Preu / h | Preu paquet mensual (*) |
---|---|---|
160 | 30.00 € | 4,800.00 € |
80 | 35.00 € | 2,800.00 € |
50 | 37.00 € | 1,850.00 € |
(*) IVA no inclòs
Com funciona?
- Contracteu el paquet que més s’adeqüi a les vostres necessitats.
- Rebreu un correu de DigitalMakers especificant el vostre cap de projecte assignat.
- Amb el cap de projecte i el teu equip, procediu a realitzar una reunió de kick-off on s’estableixen les línies de treball. Per exemple: revisió de l’objectiu SMART definit, freqüència reunions de seguiment periòdiques (7 dies, 15 dies, 30 dies), acords metodologia de treball, creació de la wish-list que es va omplint i buidant en funció tant de les propostes del client, com de les propostes de DigitalMakers (basades en el criteri de les mètriques revisades, buscant el camí més curt per aconseguir els objectius del projecte) junts ho reviseu i acordeu les tasques a realitzar durant la primera iteració.
- Executem tasques acordades a la iteració de treball.
- Celebració de reunió de seguiment on es presenten les tasques acordades ja finalitzades; es revisa wish-list (proposant, afegint, treient, prioritzant); s’acorden tasques pròxima iteració. I així de forma reiterativa (punts 4 i 5).
Preguntes freqüents
Condicions
12 mesos autorenovables.
Sinó dius el contrari el servei s’autorenova automàticament
Pots notificar-ho amb 60 dies d’antel.lació
12 mesos.
En cada paquet hi ha inclòs 30 min de seguiment setmanal. El temps de reunió que excedeixi aquests 30 min setmanals, consumiran el temps contractat.
Sabem que els imprevistos succeixen. Per això sempre recomanem que un 10% dels punts es deixin per imprevistos. Tot i així, per cobrir imprevistos oferim un grau de flexibilitat de 10 punts. Això vol dir que si un tens un paquet de 75 punts, és factible fet un mes 85 punts, i els dos següents 70 punts i 70 punts.
Treballar amb un consultor/a és adequat quan sobre un full en blanc volem definir un pla d’acció. Us recomanem visitar els nostres serveis de consultoria.
El preu de contractació depenent de diversos factors, parteix de 60€ per hora.
Contacta’ns i realitzarem una primera sessió de 15 minuts per escoltar-te, entendre la situació i recomanar-te com procedir.
Un projecte clau en mà, és el més adequat quan necessites un projecte finit amb un abast concret a ser realitzat en un temps concret.