Ets un responsable de marketing? un responsable de vendes? un responsable de RRHH? o estàs en l’àmbit de la direcció general? Benvingut!

A DigitalMakers som especialistes en saber fer les preguntes adequades, entendre el problema, sobre un full en blanc dibuixar un pla d’acció realista i executable, i t’acompanyem en el seguiment

Parlem

Com et podem ajudar

  • No saps per on començar?
  • Necessites que algú entengui el teu repte?
  • Necessites marcar objectius, mètriques, etc?
  • Necessites que algú et defineixi un pla d’acció a curt, mig i llarg termini?
  • Necessites que algú t’ajudi a implementar una metodologia de treball?

 

Enhorabona, ets en el lloc correcte!

consultoria-marketing-digital3

Un dels nostres experts t’ajudarà a decidir quin és el millor servei per al teu projecte a través d’una consultoria gratuïta

Parlem

Serveis

  • Definició de web corporativa
  • Definició campanya adwords
  • Definició campanya 4 setmanes per testeig de mercat
  • Definició del buyer persona
  • Definició Customer Journey
  • Definició Business Canvas
  • Disseny d’estratègies
    Utilitzem tot el vostre coneixement i el focalitzem en una estratègia digital que aconsegueixi els resultats que voleu a través del canal digital.
  • Metodologia de treball
    A DigitalMakers et podem ajudar a implementar una metodologia de treball en el teu equip de manera que podeu ser eficients en el canal digital.
  • Definició de mètriques (KPI’s)
    El nostre equip s’encarregarà de entendre i conèixer el teu negoci per tal d’ajudar-te a definir els indicadors claus correctes per a mesurar els objectius.
  • Tests de mercat digital
    T’ajudem a definir una estratègia de prova pilot del teu producte o servei per comprovar si te viabilitat de negoci pel canal digital.

Explica’ns el teu projecte

Quan et posis en contacte amb nosaltres no t’atendrà un comercial amb l’única finalitat de vendre’t un producte.

A l’altre costat hi haurà el Pasqual Flores, amb qui podràs xerrar tranquil·lament i et farà les preguntes necessàries per saber si us podem ajudar a aconseguir els vostres objectius.

Parlem

Vols saber més?

Buyer persona o ideal client profile?

En aquest article et volem exposar un parell de termes que en molts casos de forma errònia es considera que són el mateix, et parlem del “Buyer Persona” i del “Ideal Client Profile”.

En què consisteix el buyer journey o viatge del comprador

En aquest article desenvoluparem més a fons aquest segon concepte i t’explicarem perquè és important que el tinguis en compte en la teva estratègia de Màrqueting.