Consultor CRM
A DigitalMakers sempre estem buscant nou talent per enriquir el nostre equip.
Som una agència que empodera les PIMES. Creiem que les empreses tenen dret a les seves dades.
Som experts en els processos de marketing, vendes i postvenda, i sabem que la forma de millorar aquests processos és registrant les dades, analitzant-les i aplicant millores iteratives, guanyant en productivitat i eficiència.
Acompanyem als nostres clients per aconseguir els seus objectius.
En aquests moments estem cercant un Consultor CRM, fort en reporting i amb disponibilitat immediata.
Requisits imprescindibles:
CONEIXEMENTS
- Imprescindible coneixements en tecnologia i empresa..
- Ha de tindre coneixements com a mínim conceptuals dels processos de marketing, vendes i postvenda:
- Marketing per l’atracció de nous clients
- Desenvolupament web, wordpress, dominis, servidors, seo, sem, publicitat pagada en xarxes socials, mailing, funnels de conversió, inbound, outbound, creació de continguts, gestió d’esdeveniments, influencers, etc.
- Tancament de vendes
- Pipelines, previsió de vendes, productivitat, etc.
- Processos de seguiment de satisfacció del client per identificar els evangelitzadors de marca.
- Imprescindible que sigui fort en Reporting.
- Bon jugador d’equip, que li agradi la seva feina.
- Alineat amb els valors i cultura de l’empresa.
- Imprescindible disponibilitat completa i immediata.
HABILITATS
El consultor:
- Tindrà bones habilitats comunicatives i capacitat de negociació.
- Es sentirà còmode treballant en diversos projectes en paral·lel.
- Hàbil en la presa de decisions tant tècniques com funcionals.
- Capaç de generar un discurs convincent davant del client trobant l’encaix entre les seves necessitats i els serveis de DigitalMakers.
- Tindrà visió estratègica de les àrees de marketing, vendes i postvenda.
- Tindrà capacitat de liderar projectes. Serà dinàmic i amb iniciativa. S’anticiparà als reptes de l’entorn, per exemple AI.
Es valorarà:
Tenir coneixements de metodologies estàndard de la indústria, per exemple:- Funnels de conversió de Russell Brunson.
- Predictable Revenue d’Aaron Ross.
- Metodologia Àgil aplicada a serveis de Jeff Sutherland.
Idealment, serà fort en CRM HubSpot.
Tindrà capacitat professional en Català, Castellà i Anglès.
Coneixement i voluntat d’aplicar elements d’Intel·ligència Artificial als processos de marketing, vendes i postvenda.
Tasques habituals:
- Preparació d’ofertes.
El consultor treballarà amb el comercial assignat. El comercial li organitzarà reunions d’exploració amb clients ja qualificats. El consultor, a la reunió, serà l’encarregat de fer les preguntes adequades per identificar les necessitats del client i com DigitalMakers el pots ajudar. Típicament, identificarà quins són els objectius SMART de negoci del client - increment de facturació un 20%, reduir el temps mig des que entra una oportunitat fins que es guanya, incrementar el tiquet mig, incrementar el nombre de leads per canals de pagament, incrementar el nombre de leads per inbound, millorar processos de prospecció, etc.-, entendrà com planifica portar-los a terme, quines dificultats preveu haver de superar i en quin període. Amb tota la informació recollida, el consultor prepararà una proposta que inclourà un pla d’acció definit per ell mateix. Presentarà la proposta al client i confirmarà és el que el client vol. Posteriorment, el comercial ja finalitzarà el tancament de preu, contracte i accions administratives.
- Execució de projectes.
El consultor treballarà amb un o diversos tècnics. Un cop les propostes siguin acceptades pel client, el consultor amb l’equip tècnic assignat donarà servei al client. Típicament seguint el pla d’acció definit amb un model de relació sobre metodologia àgil. El consultor farà les preguntes adequades, definirà les tasques a portar a terme per aconseguir els objectius definits, acordarà la priorització de tasques setmanal amb el client, i donarà el suport necessari als tècnics per tal que aquests puguin executar les tasques. - Redacció de casos d’èxit.
Cada nova proposta, cada nou projecte es defineix com un nou cas d’èxit que supera les expectatives del client. El consultor redactarà cada nou cas d’èxit. Els casos d’èxit es publicaràn i difondran, compartint coneixement i bones pràctiques, atraient a noves empreses amb necessitats similars.
Tant aviat el consultor s’incopori es procedirà a un procés d’on-boarding que consistirà en: obtenir les certificaciones definides de CRM HubSpot, donar suport a un consultor senior en les tasques habituals definides, i progressivament ser capaç de portar a terme les tasques de pre-venta, execució de servei i redacció de casos d’èxit de forma autònoma.
S’ofereix:
- Treball en remot.
- Bon ambient laboral
- Remuneració a valorar
¿Esteu preparats per donar el següent pas en la vostra carrera professional?
Apliqueu ara enviant el vostre currículum i una carta de presentació a talent@digitalmakers.cat
Estem impacients per conèixer el vostre talent!